Kitabı hemen aldığım gibi elime nerdeyse bırakmadan okudum diyebilirim. Kadının inandığı için yaptıklarının romanın sonunda çocuk için birşey değiştirmemesi beni yıktı. Kumarın insanları ele geçirmesi bu denli bir illet olduğu ortada. Ama hala aklım başlarda o kaçan kadın da? Sahi noldu sonra ona? Bilebilseydik keşke.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap harika. Zaten Ahmet Şerif İzgören'in bütün kitaplarını severek bekliyor ve okuyorum. Öğretmenlik başlangıcıma birşeyler katsın diye almıştım bu kitabı kişisel düşüncelerimide havalandırdı. Oh mis gibi pırıl pırıl oldum. Bu kitap bizlere illaki birşey katıyor. Bakış pencerelerimizin hepsini açıp okuyalım ama...