Evet, eğer elim titriyorsa, Bu onun daha önce hiç böyle sizinki gibi güzel, küçük bir el tutmamış olmasındandır. Kadınlardan tümüyle uzağım ; yani onlara hiç yakınlaşmadım; sonuçta yalnızım…Hatta onlarla nasıl konuşulur,onu bile bilmiyorum.işte şimdi de bilmiyorum.