Fransızca'da özlemek yerine eksik bırakmak fiili var. Mesela "Onu özlüyorum." değil de, "O beni eksik bıraktı." diyorsun.
A bont de souffle filminden...
Evet, eğer elim titriyorsa, Bu onun daha önce hiç böyle sizinki gibi güzel, küçük bir el tutmamış olmasındandır. Kadınlardan tümüyle uzağım ; yani onlara hiç yakınlaşmadım; sonuçta yalnızım…Hatta onlarla nasıl konuşulur,onu bile bilmiyorum.işte şimdi de bilmiyorum.