Nodus tollens

İnsanların insanlara saygısı yok..
1K
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İpek sicim
Saçlarının boynuna geçti ipek sicim Gömleğinin bir kolunu darağacı belledim Bir ucu sen paslı makasın, bir ucu bendim Sığ yüzüne kapattığım saçlarımı kestim Aynada yüzüm' hazırladım Tel tel ayrı ayrı topladım Yalnızlığın kadınıyım, alma beni El adamı #yıldıztilbe
1K
Metelik
Bakmayın bu fotoğrafta güldüğüme mesleğe ilk başladığım yıldı, edebiyat okuma hayalinden insanlara yardım etme hayaline ne ara düştüğümü bilmeden bir hevesle başlamıştım mesleğe ama geçen 10 yıl en çok ihtiyaç duyduğum şeyleri aldı ... Hayallerimi, heveslerimi, öğrenme isteğimi.... Keşkeli cümleler kurmamaya ne kadar çabalasamda 10 .yılımda sürekli böyle cümleler kurmaya başladım. Keşke beni neyin mutlu ettiğini düşünmeden meslek tercih etseydim, keşke zamanı geri alabilseydim, keşke düzgün ahlaklı çalışmak yerine daha yalaka ( tam olarak anlatmak istediğimi anlatan kelime bu olduğu için tercihimdir) olabilseydim, başkasının yaptığı iyi şeyleri kendim yapmış gibi sata-bilseydim, keşke annem helal kazanın demeseydi, bu keşkeler bu 10 yılda böyle uzayıp gitti... Yazarın biri diyor ya "Yaşama sevincimi sigortalı bir iş karşılığı sattım diye " Keşke her anlamda eşit bir ülkede yaşasaydıkta ruhumuzu da ayın 15 yatan yaptığımız işin değeri bile olmayan paralara satmasaydık"...
1K
Bazen sınırlarını tekrardan çizmen gerekir en azından kendine olan saygını yitirmemen için bu şart..
1K