Mesela yere düştüğünüzde gidecek yer kalmadığı için ayağa kalmanız daha zor olsa da daha sağlam olur ..
# bir arkadaşım üniversite sınavlarına hazırlanırken Türkiye genelinde yapılan deneme sınavında beklediğimizden düşük puan alınca "neyse biz buranın yabancısı değiliz yolu biliyoruz çalışmaya devam" demişti. Bildiğimiz yoldan ilerleyince oda bende hayalini kurduğumuz bölümleri okuduk, şimdide severek mesleğimizi yapıyoruz.. Demem o'ki planınıza sadık kalın yol meşakatli olsada sonuç hep iyi olur..