Ben hayatı bir kâse dolusu fındığa benzetiyordum. Sonuncusu acı çıktıysa, yapacak bir şey yoktu. O yüzden insanın ölürken olduğu yerle, duyduğu ses çok önemlidir.
Sinem Sal edebiyatımızda kendi anlatım dilini oluşturabilmiş yazarlarımızdan biri olduğunu bu kitabıyla ispatlıyor. Anlatım tarzı yarattığı dünya tasviriyle gayet uyumlu. Biraz bitirim, duygusallığı ve iyiliği asla geri plana atmayan ama sözünü sakınmayan bir dil yaratmış. Merakla takip ettiğim isimlerden biri oldu yazdıklarıyla. Değişik öyküler okumak isteyenlere rahatlıkla tavsiye edilir.