“Bir insanı kaybedince anlıyorsun, kaybettiğinin yalnızca o olmadığını. Onun yanındaki seni de kaybediyorsun, ona anlatacağın şeyleri de..”
Melisa Kesmez
Devirler değiştikçe hükümlerin değiştiği yüzde yüz... Acaba, bir gün gelip sadece düşündüğünden, mesela evladını sevdiğinden dolayı da insanları mahpusa atacaklar mı? Şimdiden okuma-yazma, tehlikeli, şüpheli sayılmaya başladığına göre, herhalde böyle “yalınkat”, böyle insanlıktan, şefkatten nasipsiz bir devir pek uzakta olmasa gerek.