Kitabı çok beğendim. İçindeki bazı öyküler çok iyiydi bazıları ise normaldi. Yazarı uzun zaman olmuştu okumayalı. Anlatımı çok güzel. Edebi yönden çok doyurucu bi kitap.
DeğirmenSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 202555,9bin okunma
“Seninki de bütün hikayeler gibi değil mi ? Bütün diğer hikayeler gibi… Hiç farkı yok… Ve işte bunun için güzel, bunun için büyük… Kendisine benzeyen binlerce hikayeden hiç farkı olmadığı için büyük… Zaten bu hikayeler, bu birbirine çok benzeyen hikayeler en asil olanlarıdır.”
Küçüklüğümde filmlerini izlemiştim fakat kitaplarını okumamıştım. Artık okuma vakti dedim ve başladım. Tüm seriyi okuma kararı aldım. Bakalım ne kadar sürede bitireceğim. Okuması keyifliydi. Harry ve arkadaşlarının meraklı oluşları ve maceralarını okumak bana iyi geldi.