NorthNer

NorthNer
@NorthNer
Okuduğu kitaplardan alıntılar yapan ve onları incelemeye çalışan biri sadece.
Adaletin basamaklarından in ey Yargıç, yaşayan insanların hayatlarını bitirme sözlerindeki ölümle!
Sayfa 40 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, III. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Başkalarının anlattıklarından nasıl anlayabilirsin gerçeği?
Sayfa 38 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, III. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
7/10
·70 syf.··
2020 2. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 08 Temmuz 2020 00:05
Sert bir cümleyle başlamak istiyorum: Beklediğim gibi bir "hesaplaşma" yok kitapta fakat bunu kitabı ilk başta anlamadığımı söyleyerek telafi edeceğim. 3 bölümden oluşan kitap başlı başına bir serüven. İncelemeyi bu yüzden bölmek istiyorum: İlk bölüm kesinlikle hoşuma gitmedi. Objektif olmak gerekirse hikaye akıcı fakat kendi görüşümü söyleyecek olursam puanım 3/10 derdim ilk bölüme. Bir insanın inandığını düşündüğü tanrıya "benim gibi sabret" cümlesi kurması biraz anlamsız geldi açıkçası. Sonrasında "düşündüğüm tanrı böyle olmazdı" diyerek bir nebze hak verdirtti fakat ironik bile olsa çok güçlü bulamadım. İkinci bölüm bir nasihat bir öğüt niteliğinde. Yoruma pek gerek yok. Yine akıcı ne mesajı net bir kısım Üçüncü bölüm. Gelelim benim için en can alıcı yere. Bu kitabın bana bir şey katan kısmı varsa bu kısım 3. Bölümdür. İlk bölümü "neden okudum" dedirtse dahi üçüncü bölüm "iyiki okumuşum" a döndürdü fikrimi. Hikayeyi de anlatmak istemiyorum pek ama düşüncelerin değişebileceğini, doğrunun sabit kalmadığını gösteren bir hikaye diyebilirim. Kitabı okumanızı öneriyorum. İlk bölüm ne kadar "okumayın" dese de son bölüm "okuyun" diyor. Puanım 7/10 olurdu sanırım.
Edebiyat
Rahel Tanrı’yla HesaplaşıyorStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202124,9bin okunma

NorthNer

, bir kitap okudu
7/10
·70 syf.··
27 saatte okudu
·
2020 2. kitabı
Stefan Zweig
7.9/10 · 24,9bin okunma
...Nasıl oluyor da toprak altında geçireceğim yılları gün ışığında geçirecekmişim gibi parmaklarınla sayabiliyorsun. Sen hiç zindana atıldın mı? Ömrümün kaç baharını benden aldığını biliyor musun? Hiçbir şey bilmiyorsun sen...
Sayfa 39 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları, III. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat