Rus edebiyatı okumak güzel ama çok zor, karakterlerin adları o kadar uzun ve birbirine benzer ki unutuyorum, özellikle bir gün ara vermişsem kitaba. Bir isim gördüğümde "bu kimdi ya" diyorum. 😂
"Bana bu zamana kadar hep 'insanlari sev' dediler ve ben de sevdim, peki bundan ne sonuç çıktı? Şu sonuç çıktı, ben kaftanımın yarısını kestim, komşumla paylaştım ama ikimizin de yarısı açıkta kaldı!"