📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gökçen serisinin 1. Ve 2. Kitaplarında her şey olması gerektiği gibiydi ve olay örgüsü çok iyiydi. Bu iki kitabı sevdiğim için Gökçen 3'ü de aldım ama berbattı. Kitap asker kurgusu olmaktan çıkmıştı ve aşk kitabı (hatta dark romance) a dönmüştü. Bütün kitap boyunca Gökçen ve Murathanın aşk işlerini okuyoruz. Eğer almak isterseniz diye söylüyorum paranızı bu kitaba harcamayın. (Serinin yazarı Lorsesima'yı linçlemiyorum yazarım yazım dili artık hoşuma gitmiyor)