...diri diri gömülmüş biri gibi hissediyordu kendini,
toprağın altındaki tabutunda uyanan, bağırıp çağıran, duvarları
yumruklayan biri gibiydi; yukarıda onun sesini duyan olmuyordu, insanlar
seke seke üzerinde yürüyorlar, onun sesi de yalnızlığının içinde
boğuluyordu
Ah, ne yapacağım, ne olacak benim kaderim? Çok ağır geliyor benim
böyle bir bilinmezlikte olmam, bir geleceğimin olmaması, başıma ne
geleceğini tahmin edememek.