Suskun....

Suskun....
@Nrmn_Tnc
Yapçak bişey yok lafını fazlasıyla benimseyerek felsefenin anasını hayretlere düşürmüş Hatun kişisi ! Çok kitap, az insan... Çok kahve, dozunda aşk... Kemalist bir İzmirli....
En gülünç olanı da, insanların sizi eskisi gibi kullanamadığında değiştiğinizi söylemeleridir. - Sigmund Freud
Suskun....
👍👍👍
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Elinden telefon düşmeyen insanların WhatsApp,vs. mesajlarına geç vererek kendisini önemli ve meşgul insan olarak göstermeye çalışmaları da yeni psikolojik sendromlardan birisi. Ufuk Demiray
Suskun....
👍👍👍
Zamanım yok bahanesine inanan var mı gerçekten. Zaman ayırılmaz yaratılır, birine değer veriyorsanız hayatınızdan ona zaman yaratırsınız.
Suskun....
👍👍👍
En zoru ne biliyormusun? Çığlık çığlığasın ama sesini duyan yok.. Cemal Süreya
Şiir
Suskun....
Bilirim..
"Pahalı hediyeler yerine, ikinci el kitapları seven bir kadına aşık olun."
1000Kitap
Suskun....
Bulursanız tabi...