nrmin

"İnsana yapılacak en büyük kötülük onu bir umudun içine hapsetmektir."
Umut
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diyordu Özdemir Asaf
Seni bulmaktan önce aramak isterim. Seni sevmekten önce anlamak isterim. Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de, Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
Hani ıssız bir yoldan geçerken Hani bir korku duyar da insan Hani bir şarkı söyler içinden İşte öyle bir şey
Şarkı Değil Daha Başka Bir Şey
Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebileceğini bilen bir insanı sarsmak mümkünmüdür?
İnsan ve Duygular
Diyordu Minik Serçe
Kaç yıl getçi aradan ayrı ayrı Bitsin artık buluşalım gayrı...
Aşk ve Şiir