"Bırakın dertler mayanız olsun ama o mayayı istediğiniz şekilde yoğurmayı öğrenin. Kendinize hedefler koyun, o hedefe doğru yürüyün. Kimsenin sizi o hedeften şaşırtmasına müsaade etmeyin."
"Eğer acı yaşadığınız bir döneme saplanıp kalırsanız melankolik insanlara dönüşürsünüz, kendinizi hayatın zevklerinden ve coşkusundan uzak tutarsınız. Hatta bulunduğunuz ortamdan ve toplumdan uzaklaşırsınız."
"... öğrendiğim en önemli şey, hayatımızdaki hiçbir şeyin tesadüf olmadığı. Hayatımıza giren insanlar, mutlaka bir sebepten ötürü yaşamımıza dahil oluyorlar. Eğer gitmeleri gerekiyorsa olaylı ya da olaysız hayatımızdan çıkıp gidiyorlar. Bıraktıkları dersleri öğreniyorsak ne ala !"