Nuray Haliloğlu

Nuray Haliloğlu
@Nryhaliloqlu
.. " Oysa aynı daldaki iki meyve bile birbirinden oldukça farklıdır. Biz insanlar neden tek tip olalım ? Parmak izimiz bile biricikken, sevilmek için neden tek bir kalıba sığmak zorunda olalım ? Sırf bir başkası öyle istedi diye kendi benliğimizden neden vazgeçelim ? Bu dünya, farklı renklerle ve seslerle güzel. "
Edebiyat
Reklam
Bir insan ancak sorumluluk alırsa özgür olur ve yaşayabilir.
Edebiyat
Küçük bir an dahi olsa, dünyanın güvenli bir yer olduğunu hatırlamak çok iyi gelir.
.. Çünkü bugünden daha kıymetli hiç bir şey yoktur. Para gelir ve gider ama zaman geri gelmez. Basit ama etkili alışkanlıklar sayesinde öylece değil, farkındalıklı şekilde geçebilir.
Hayatı varılacak bir sonuç değil, yaşanacak bir süreç olarak görmeyi öğrenmeniz gerekir.
Edebiyat