Nrythaing dhia

Nrythaing dhia
@Nrythaing
Milagres me encontram eu sou um milagreナーレイ
O felaketin üstünden yıllar geçmişti, altında kalıp kurtulmayı beklemek. Beklemekle olmaz cancağızım sen kalkacaksın, sen iyileştireceksin yaralarını izler mi kalır elbet ama geçti diyeceksin. Geçiyor..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen iki satır koca bir romana bedeldir.

GeCe

@Gece93
·
Bazı insanların gözleri bitmek bilmeyen bir roman gibidir, bazıları ise iki satır.
Yaşayınca anlıyor insan..

Emine İnen

@emine_inen
·
Fazlasıyla gerçekçi…
… “Hiç bitmeyecek gibi gelen şeyler, hiç başlamamış gibi bitmektedirler.” …
Sayfa 168 - Hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
Anladığında bundan vazgeçti mi ki?
Gönderi kullanım dışı
Biri ne düşündüysem kitaba dönüştürmüş sanki
Gönderi kullanım dışı