Neslihan

İşte! Burada! Şuracıkta! Bir can sönerken yırtarak yaşamın yüzün Sen hiç çevirmedin yüzün öte
Reklam
Zemheri de uzadıkça uzadı, Seni baharmışın gibi düşünüyorum, Seni Diyarbekir gibi, Nelere, nelere baskın gelmez ki Seni düşünmenin tadı...
Şairlerin, bilginlerin dünyalarında Kalmışım bir başıma, Bir başıma ve uzak Biliyor musun?
İçmek, Gözlerinde içmek ayışığını. Varmak, Gözlerinde varmak can tılsımına. Gözlerin hani?
Aymışam yarı gece, Seni bulmuşam sonra. Seni, kaburgamın altın parçası. Seni, dişlerinde elma kokusu. Bir daha hangi ana doğurur bizi?