Nsrnay

Nsrnay
@Nsrnay
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hayat,ölene kadar hissedilen zevklerden,çekilen acıların çıkarıldığı zaman geriye kalandır.”
“Kelimelerle ne kadar çok yapılacak şey var.Biraz uğraşmak yeter dünyanın bir yarısını diğer yarısına satmak için.Ve çok aşağılık bir durum.İletişim diye bir şey yok.Fazla iyimser bir kavram.Hayatı renklendirmek için.Kim bilebilir kimin bir lafı inanarak söylediğini.Ya deliyse konuşan.Ya ne dediğini bilmiyorsa.Ya bi yalancıysa…”