📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kelimelerle ne kadar çok yapılacak şey var.Biraz uğraşmak yeter dünyanın bir yarısını diğer yarısına satmak için.Ve çok aşağılık bir durum.İletişim diye bir şey yok.Fazla iyimser bir kavram.Hayatı renklendirmek için.Kim bilebilir kimin bir lafı inanarak söylediğini.Ya deliyse konuşan.Ya ne dediğini bilmiyorsa.Ya bi yalancıysa…”
“Mucizeler bitti.Doğmak yeterince mucizevi.Başka bir tane daha beklemek aptalca.Ölmek de ikincisi.Bunların arasında da hiçbir şey yok.Kimse beklemesin…”