📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlkokul dördüncü sınıftayken ikinci okulumun , sınıfın tek kürdü "Sen Kürt'sun " dedikleri beni kabul etmeyip aralarına almayan arkadaşlar. her biriniz hala aynı asagilikta misiniz . Okulda Kürt olduğunu söyleme . Diye aldığımız baskılar da cabasıydi . Kürdüm,doğruyum!
insanlar dinleri yüzünden eziyet gördüğünde, derilerinin rengi ya da yamalı giysileri veya şivesi yüzünden aşağılandığı ya da alaya alındığında bunu unutmazlar.