Mona

Mona
@Nujiyann
"Xururuca ! "ne var ?" "Ağlamak kötü bir şey mi ?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir,budala.Neden sordun?" Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım .Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
HASRETİNDEN PRANGALAR ESKİTTİM Seni, anlatabilmek seni. İyi çocuklara, kahramanlara. Seni, anlatabilmek seni, Namussuza, haldan bilmez, Kahpe yalana. Ard - arda kaç zemheri, Kurt uyur, kuş uyur, zindan uyurdu. Dışarda gürül - gürül akan bir dünya... Bir ben uyumadım, Kaç leylim bahar, Hasretinden prangalar eskittim. Saçlarına kan gülleri takayım, Bir o yana, Bir bu yana... Seni, bağırabilsem seni, Dipsiz kuyulara, Akan yıldıza, Bir kibrit çöpüne varana, Okyanusun en ıssız dalgasına

Mona

, bir kitap okudu
Puan vermedi·163 syf.·
2019 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.7/10 · 376,6bin okunma

Mona

, 1000Kitap'a katıldı.