Diyorsunuz ki, "Taşımak zordur yaşamı." Yoksa neye yarardı sabahları gururlu olup da akşamları teslim oluşunuz?
Kaçmak zordur yaşamı: ama bu kadar çıtkırıldım olmayın siz de! Hepimiz şirin, dayanıklı eşekleriz, erkeğiyle dişisiyle.
Nedir ortak yanımız, üzerinde bir çiğ tanesi durduğu için titreyen bir gül goncasıyla?
Doğrudur: severiz yaşamı, yaşama değil de, sevmeye alışkın olduğunuz için.
Nedir bu insan? Bir aradayken nadiren barış içinde yaşayan yabani yılanlardan oluşan bir yumak - kendi başlarına giderler uzaklara ve av ararlar yeryüzünde.
Onun bilgeliği şu: iyi uyumak için uyanık olmak. Yaşamın bir anlamı olmasaydı da anlamsızlığı seçmek zorunda kalsaydım eğer, anlamsızlıkların arasında en iyi seçenek gibi olurdu doğrusu.