Öylesine biri

Diyorsunuz ki, "Taşımak zordur yaşamı." Yoksa neye yarardı sabahları gururlu olup da akşamları teslim oluşunuz? Kaçmak zordur yaşamı: ama bu kadar çıtkırıldım olmayın siz de! Hepimiz şirin, dayanıklı eşekleriz, erkeğiyle dişisiyle. Nedir ortak yanımız, üzerinde bir çiğ tanesi durduğu için titreyen bir gül goncasıyla? Doğrudur: severiz yaşamı, yaşama değil de, sevmeye alışkın olduğunuz için.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Sahiden, cinnetinizin adı hakikat ya da sadakat ya da adalet olsun isterdim; ama erdemleriniz var sizin, uzun bir yaşam ve sefil bir huzur için.
Alıntı
Nedir bu insan? Bir aradayken nadiren barış içinde yaşayan yabani yılanlardan oluşan bir yumak - kendi başlarına giderler uzaklara ve av ararlar yeryüzünde.
Alıntı
İnsan aşılması gereken bir şeydir: işte bu yüzden erdemlerini sevmelisin - çünkü onlar da yok olacaksın.-
Alıntı
Onun bilgeliği şu: iyi uyumak için uyanık olmak. Yaşamın bir anlamı olmasaydı da anlamsızlığı seçmek zorunda kalsaydım eğer, anlamsızlıkların arasında en iyi seçenek gibi olurdu doğrusu.
Alıntı