Nuray Tipici

Nuray Tipici
@Nunu62
10/10
·392 syf.··
Beğendi
·
2021 14. kitabı
Bergüzar, fedakarlığın ne olduğunu gösteren kadın.. Alparslan, buz gibi soğuk, sert görüntünün altındaki sıcacık sevgi dolu adam.. Bergüzar ve Alparslan ikilisi anlatmak çok zor.. Onların yaşadıklarını anlamak için okumanız lazım, hadi siz de okuyun ve "HOŞ GELDİN" deyin.. ️️️
Esmerim - LâlAslıhan Güngör · Müptela Yayınları · 2021122 okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
10/10
·560 syf.··
Beğendi
·
2021 13. kitabı
Efsane.. Gerçekten de bana göre efsane bir kitap.. Bir değil bir kaç kere okudum.. Yazarımızın anlatımı duyguları yansıtması o kadar güzel ki, anlatamam.. Bütün olayları okurken yaşadım resmen.. Hüznü de, öfkeyi de, mutluluğu da yaşadım.. Armağan ve Ertuğrul.. Ne yazmak istesem spoiler oluyor, bence siz de okuyun ve hissedin.. HOŞ GELDİN...
EfsaneAslıhan Güngör · Müptela Yayınları · 2021208 okunma
10/10
·326 syf.··
Beğendi
·
2021 11. kitabı
Reyhan ve Ali Eren'in uçakta başlayan serüvenlerinin evlilik yolunda devam eden kitabı.. Aşk Benim Hamurumda Var ilk kitabı, öncelikle onu okumanızı tavsiye ederim.. Reyhan'ın performansından bir şey kaybetmeden aynı hızda devam ettiğini okumak çok güzel ve eğlenceliydi.. Kahkahalar eşliğinde okudum.. ️
Menümüzde Aşk VarMelekber Deniz · Pika Yayınevi · 202155 okunma
10/10
·446 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
Reyhan ve Ali Eren çiftinin uçakta başlayan serüvenlerini okumaya doyamacaksınız.. Kesinlikle okunmasını tavsiye ederim.. Ben okurken çok eğlendim sizin de eğleneceğinize eminim.. gülmek garanti.. ️hatta kahkalarınızı tutamayacaksınız.. Reyhan sizi konuşmalarıyla, hareketleriyle, içtenliğiyle alıp götürecek.. Nasıl okuyup bitirdiğinizi anlayamacaksınız..
Aşk Benim Hamurumda VarMelekber Deniz · Pika Yayınları · 2020120 okunma
10/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2021 8. kitabı
Yıllar önce birbirinden ayrılan iki genç aşık; oğlumuz (Kara) sevdiği kızı (Nazlı) kendinden koparıp uzaklara gitmesine neden olurken O'na iyilik yaptığını sanıyordu. Seneler sonra geri gelen Nazlı için ise hiç bir şey iyi değildi. Birbirini hala seven iki yürek, biri hem kırgın hem de öfke dolu diğeri ise hem sevgi dolu hem de büyük bir pişmanlık dolu.. Gelişen olayları ve sonucunu büyük duygusallıkla (hüzün, sevinç, mutluluk, öfke) okuyacağınız bir kitap, ben çok severek okudum..
GidemezsinPayelll · Parola Yayınları · 2020145 okunma