Sor kendine.Senin mutluluğun yolun sonunda mı ,yoksa yolculukta mı?Her ikisi birden olamaz mı?
Hayat nerede ineceğimizi kendimizin tayin edemediği uzun bir yolculuk.Mutluluk bir hedef değil.Bu yolculukta hissettiklerin ,yaşadıkların,gördüklerin,göremediklerin,merak ettiklerin,söylediklerin,tanıştıkların,duyduklarında mutluluk.Eğer mutluluğu yolun sonuna koyarsak belki ulaşamadan inebiliriz trenden.Mesele yola çıkmadan önce onu da yanımıza alabilmekte.Mesele,hâlihazırda içinde olduğun bu uzun yolculuğun tadını çıkarabilmekte...