Kitabı genel olarak beğendim güzeldi fakat herkese hitap etmeyebilir psikolojisi sağlam insanlar okumalı diye düşünüyorum aşırı vahşet içeriyor kitap bir katilimiz var dünyaca insan hayranlık duyuyor karakterimizin adı aşkın ama katil karakterine geçtiğinde V hiç kimseye acımaz ama katilin zaaflarından biri kadına çocuğa şiddet uygulayan taciz eden insanları acımazsızca öldürüyor ama asıl olay onu erkek karakter ateşin öldürülmesi için tutulduğunda hırsıyla hareket ederek hemen öldürmek isteyerek olaylar başlıyor düşüncelerim şu yönde bu bir varsayım tabi ki öyle olmayada bilir diğer kitaplarında göreceğim ama bence düşmandan aşka giden bir kitap olacak.