cevizlibastık

cevizlibastık
@Nur43
Sevmeyi okumaya geldim
#Selimışık
Tabağımı uzatışım bile başkalarına benzemiyor.Oysa ne kadar çalıştım tabağıma bakmadan tabağımı uzatmaya.
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir şeyin kalbini kırması için illa yanlış olması gerekmez.
#Selim Işık
Size sürekli bir duygu vermesini hiç bilemeyecek miyim?
#Selim Işık
Dostoyevski de okumamışlardır,bilmezler.
“Canımın acısıydın. Ben bir tek o canı unutmamak için her şeyi hatırlamıştım.” Didem Madak
Aşk