H.Y

H.Y
@Nur_9
Ne kedisiz, ne kitapsız
“Bir gün karanlığın olmadığı bir yerde buluşacağız.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan sevilmekten çok anlaşılmayı bekliyordu belki de.
Bilinçleninceye dek başkaldırmayacaklar, başkaldırmazlarsa da hiçbir zaman bilinçlenemeyecekler.
Sayfa 67
Bir yerde erdemden, dürüstlükten gereğinden fazla söz edilmesi, pisliği gizlemek için bir hastanın odasında gereğinden fazla hoş koku olmasından farksızdır!
2021 🌸 Doğru insanların, yanlış insanlarla karşılaşmadığı ve sınanmadığı bir yıl olsun.