Edgar suçu hep kendinde aradı,
sürekli kendini sorguladı.
Kalbi öylesine güzel ve temizdi ki ne annesine ne de yeni tanıştığı yetişkin dostuna konduramadı bu ihaneti..
Hep kendi kendine kırıldı, barıştı, küstü..bu romanda o sadece önemsiz bir piyon olarak görüldü.
Halbuki onun tek derdi birileri tarafından görünür olmak ve sevilmekti...