Nur.Defnee

Özlemin buruk bir tadı var, hele seni özlemenin. Bir kokusu var, bütün çiçeklere değişmem. Bir ışığı var, bir rengi var seni özlemenin, anlatılmaz.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsanlığımız özleyişlerimizle alımlı, yaşantımız özlemlerle güzel.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Alıntı
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında, özlemek var, beklemek var…
Sayfa 123·Kitabı okudu
Alıntı
Bunca yıl neyi aramış, kimi özlemiştim? Mademki benim olmayacaktın neden seni karşıma çıkardılar?
Sayfa 121·Kitabı okudu
Alıntı
Senden hiç ayrılmamak vardı. Zamanı durdurmak, bütün saatleri parçalamak vardı. İsyan içindeydim. Neydi bu çaresizlik? Bizi çepçevre saran bu dört duvar neydi?
Sayfa 121·Kitabı okudu
Alıntı