Öncelikle konunun hırsızlık olduğunu bilerek okumak biraz heyecanını azaltıyor bence çünkü zaten her adımda az çok ne olur anlayabilir hale gelmiş oluyorsunuz bu bilgiyle…
Onun dışında benim kitapta en beğendiğim nokta yazar olmak, kitap yayınlamak, bu işi yaparken neler yaşanıyor konusunda açık bilgi içermesi oldu.
Bitişi devamı gelir gibiydi ama yazar başka iki kitap yayınladı, ben bekliyorum devamı