Nur ashram

Nur ashram
@Nur_ashram
Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim
Laborant
Üniversite
Gaziantep
28 Ocak 2007
39 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Çığlık atmaması, bağırmaması, hissettiği acıyı dışa vurmaması insanın tabiatına aykırıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar vardır Birde "bazen" insanlar vardır "Bazen insanlara" söz söylenmez Sözü kirletirsin çünkü değmez onlarla Susmak lazım...
Hayatın nimetlerini değerini anlamamızı sağlayan, Hayatın zahmetleridir
Evet öyle gazalim<3
Yalnızlık kötü bir arkadaş edinmekten çok daha iyidir..
Kasım'ın son mısralarındayız - Günlerden ne bilmiyorum -Ama ben -Bugünde seviyorum seni...
1000k