Nur ashram

Nur ashram
@Nur_ashram
Bazen karanlıkta kalmamız gerekiyor ki ışıklar yandığında aydınlığın ne demek olduğunu anlayabilelim
Laborant
Üniversite
Gaziantep
28 Ocak 2007
39 okur puanı
Şubat 2023 tarihinde katıldı
Bugünlerde ruhumda korkunç bir ur var Derinlerde sinmiş semirmiş bı sansar Sönmüş tükenmişti bitmişti sancak Yani derinden derinden Yüzümde şu nursuz geceyi utandir Ruhum cevap ver karanlıkta saldır.....
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kalbim senden Senden vazgeçmeyecek.
Öyle büyümüş ki içimizdeki yalnızlık, Sevilmeyi beklerken, beklemeyi sevmişiz...
Duygular
Değerinizi insanların gözünde aramayın.Çünkü bazı gözler kirden başka hiçbir şeyle dolu değildir.
Yanıma gel, ey yüce ölüm, ruhum eridi mum gibi seni beklerken. Yaklaş ve kır şu hayatın zincirlerini, onları sürüklemekten yoruldum artık. Ey muhteşem ölüm gel bana meleklerim bana söylediklerini insanların diliyle söylediğim için beni yabancı gibi gören insanların arasından al beni.Gel bana ve acele et, insanoğlu kendisi gibi paraya doymayan benden daha zayıf olanları sömürmekten vazgeçmeyen biri olmadığım için beni yüzüstü bıraktı, unutuşun gizli köşerline sürdü beni gel bana , ey tatlı ölüm gel al beni hemşerilerimin bana ihtiyacı yok çünkü. Aşk dolu göğsüne bastır beni çünkü ne annenin öpücüğünu tadan ne bir kız kardeşin yanağına dokunan, çabuk sarıl bana ey ölüm.