Tam düşecekken ayağa kalkmanın yollarını bulduğum lise yıllarıma götürdü beni . Hepimizin yaşadığı olayları birinin yüzümüze vurması gibi ya da kendimize itiraf edemediğimiz hataları, düşüşlerimizi, yeniden ayağa kalkışlarımızı anlatan bir kitap olmuş. Okumanızı tavsiye ederim.