Dünyanın en güzel ayraçlarına sahip olup, okuduğum kitaptaki yeri kaybetmemek için arasına elektrik faturası, market fişi veya peçete koyan o vizyonsuz okur benim. 🧾🤦♂️
Çekmecede bekleyen o zarif ayraçları gerçekten kullanabilen düzenli insanlara uzaktan imrenerek bakıyorum.
Var mı benim gibi olan? Yoksa yalnız mıyım😂😂😂