Hayatta,aşk da hüzün ve mutlulukta böyleydi.Bir yerden düşmekti bütün hayatımız,bütün duygularımız.Biz nerede olursak olalım,nasıl olursak olalım,bir yerden düşüyorduk sanki.
Az önce boşalttığını bir daha sığdıramıyorsun aynı yere.Ben bazen birine bir şey anlatırken de öyle oluyorum.Bakıyorum anlattığım şey olmadı karşımdakine.Geri alayım diyorum.Alıyorum ama anlattıklarım sığmıyor geri getirdiğim yere...