Nuray

Dünya ile aramızda uzun boylu bir ağrı var.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen; hayat yorar insanı. Şarkılar yorar.. Beklemek yorar.. Özlemek yorar.. Affetmek yorar.. Hoş görmek yorar.. Boş vermek bile yorar.Ve insan susar... Her şeye, herkese rağmen.. Elinden gelen tek şeyi yapar; bağıra bağıra susar. Can Yücel
Nihayetsiz çöllerin üstünden hep beraber Geçerken bulmadılar ne bir ot, ne bir yosun. Ürkmeden su içsinler yavaşça, susun, susun! Bir sebile döküldü bembeyaz güvercinler Ziya Osman Saba
Gidersen yıkılır bu kent kuşlar da ölür. Bir tufan olurum sustuğun her yerde. Ahmet Telli
Ve ben artık kimseyi sevmeyecek kadar hissiz, kimseye bir daha kırılmayacak kadar güvensizim. Beni bu düşüncelerle iten ve duygusal iflasımda emeği olanları Allah'a havale ediyorum. Yoruldum dedikçe bana yokuş olanlar, dinlendiğimde yanımda belirsin istemiyorum. Güvendiğim insanların bana hayal kırıklığı olduğunu düşününce, Peygamberimizin şu hadisini aklıma getiriyorum; " Canı yanan sabretsin. Canı yakan canının yanacağı günü beklesin." İlahi adalette hesaplar incedir, canımı yakanların canının yanacağı günleri bekliyorum."