Nuray

Sevgili kalbim; Allah'ın nasibi insana uğrayınca dert olmaz. Ders olur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Allah ikimizi de yarattı; Beni kınayabilirsin, seni kim kınayacak?
''iyi geçinmek, iki kişinin kusursuz olmasıyla değil, birbirlerinin kusurlarını hoş görmesiyle olur.'' Oğuz Atay
Biz ebeveynlerin yapma eğiliminde olduğumuz en büyük hatalardan biri,her zaman doğru şeyleri yapmalarını sağlamak için çocuklarımızın yerine karar almamızdır. Aslında, yapmamız gereken şey mümkün olduğu kadar sıklıkla onlara kendi başlarına karar verme fırsatını vermektir.

Nuray

, bir kitap okudu
10/10
·249 syf.·
Beğendi
·
2022 5. kitabı
Daniel J. Siegel
8.7/10 · 3.836 okunma