Gri bir kentin en tenha sokağında karanlıklar arasından ellerini gördüm. Ellerin beyazdı ve sen çok güzeldin. Şehrin en metruk caddesinde sevişti ruhlarımız, sen bilmezsin. Sonra kayboldu ay, ellerin hâlâ beyaz, Ben seni altı ihtimalle bir ölümden yedi kere kurtardım.Öğrenirsin.
Dünya bensiz de dünya. Yerim de dolar,vazgeçilebilirim,unutulubilirim de. Ben yokum diye hayat bir yerde bitmez.
Herkes ama herkes bensiz hayatına devam edebilir.