Bayağı ilerledikten sonra hata yapmış olduğumu fark ettim. Hani durursun, kafana dank eder ya; öyle bir aydınlanma yaşadım. “Aha,” dedim, “ben hata yaptım.” Bir an önce buradan, yaptığım hatadan, o hatayı yapan benden uzaklaşmam lazım, deyip geri dönüp yürümeye başladım. Saatlerdir yürüyorum. O hatayı yapmamış olmak için, geçen sene tam bu zamanlardaki ben olmak için, daha ne kadar geri yürümem gerekiyor?