Nurefşan

Nurefşan
@Nurefsannnss
Nurefşan ama Karavaris olan
10/10
·472 syf.··
2021 8. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2021 16:46
Selam herkese Bugün yazıldığını duyduğum andan itibaren merakla beklediğim bir kitap ile geldim. Sena Nur Işık’ı uzun zamandır takip ediyorum videolarını,postlarını vs. ve hep çok severek örnek aldığım bir insan. Kalemiyle tanışmayı da çok istiyorum ama kitabın çıkmasını bekledim hep. Kitap hakkında konuşacak olursak gerçekten hiç böyle bir şey beklemiyordum. Sena Nur Işık’ın ilk kitabı olmasına rağmen o kadar güçlü bir kalemi var ki. Kitabı okumaya başladığımda hiç yabancılık çekmedim. Alışamama gibi bir durum da olmadı. Kendinizi hemen kurgunun içinde buluyorsunuz ve bu benim çok hoşuma gitti. Gerçekten çok akıcı bir şekilde ilerledi kitap. Kurgu zaten efsaneydi. Aşırı fazla alıntı vardı. Bu zaten aşırı hoşuma giden bir şey benim. Karakterler olarak ise Asel’i bazı konularda çok iyi anladım kendimle çok bağdaştırdım , onu çok sevdim. Aynı şekilde Deniz’i de öyle. Her daim Aysel’e destek olması çok güzel bir şeydi. Yağız ise bazen beni çok güldürdü bazen ise o kararsızlığı ile beni birazcık sinir etti. Ener ve Eylül’ü okurken hep sinir krizi geçirdim. İçimde o ikisine karşı büyük bir öfke vardı fakat kitabın sonunu okuduğumda onlara karşı ne hissedeceğimi ne düşüneceğimi bilemedim. Kitabın son cümlesini okuduktan sonra tepkim “Nasıl ya”demek oldu. Gerçekten büyük bir boşluğa düştüm şu an. Muhtemelen birkaç gün etkisinden çıkamam. Kitabı aşırı fazla beğendim.Bölümlerin hem geçmiş gözde günümüz şeklinde olması kurguyu daha rahat bir şekilde anlamamı sağladı. Kesinlikle tavsiye ettiğim bir kitap olarak kalacaktır diye düşünüyorum. Kitap bu ayın favorilerine zaten girdi. Hatta 2021 favorilerime şimdiden ekledim. O derece çok sevdim kitabı. Çok başarılı bir kurgu.
AselSena Nur Işık · İndigo Kitap Yayınları · 20212,778 okunma
Reklam
10/10
·480 syf.··
2021 1. kitabı
·
16 günde okudu
·
Okunma: 16 Ocak 2021 11:28
N.G Kabal’ın kaleminden okuduğum 5.kitaptı ve gerçekten çok beğendim. Kurgu , karakterler her şey çok güzeldi. N.G Kabal’ın kalemini gerçekten çok seviyorum, çok güçlü bir kalemi var
Gecenin Hikayesi - AylemaN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20203,464 okunma