İnsan kendini neye mecbur hissediyorsa onu yapmak zorunda.Ben sana soyle yap diyemem.Bence sans ya da ugursuzluk diye bir sey yoktur.Bu dunyada dogrulugundan emin oldugum bir sey var , o da , kimse kimsenin hayatina karismamali. Her seyi kendi yapmali insan.Belki ona yardim edilir ama sunu Yap denmez.