Efsaneydi yaaa mutlaka okuyun Selçuk Aydemirin kalemi de yönetmenliği kadar efsaneydi bayıldım. Okurken gülmeden duramadım geri dönüp tekrar tekrar okuduğum satırlar oldu :) hala gülüyorum..)
Kitap gerçekten çok akıcı güzel ilerliyor okurken bazen tekrar tekrar okuyup güldüğüm yerler vardı çok eğlendim gerçekten tavsiye ederim yazarına meraklıysanız eğer, bundan önce mahalleden
arkadaşlar var ama onu daha okumadım sıra onda ama bu da çok güzeldi