Nur

Nur
"Ha çiçek, ha kitap. İki temiz, asil ve derin unsur.."
... insan, mutluluğunu pek görmez, nedense hayatın hep üzüntüleri, sıkıntıları görünür ona.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sadece zenginler mi iyi yaşarlar? Namuslu insanlar, fakirken de iyi bir hayat sürebilirler.
Edebiyat
Bence babalar, annelerden daha fazla düşkündür kızlarına; bu nedenle kız, baba evinde mutludur...
Edebiyat
Evde en çok kitap okuyarak vakit geçiriyordum. Böylelikle içimdeki duyguları dış etkenlerle bastırmaya çalışıyordum. Yapabildiğim tek şey, sadece okumaktı.
Edebiyat
Şu var ki, kalbi temiz olmayanın anlayışı da olamaz.
Edebiyat