Nurşah

Puan vermedi·324 syf.··
2015 60. kitabı
Büyük beklentiler içinde almıştım.İki cümleden biri Merhaba ben Fulsen ...afakanlar bastı kitabı okurken .asla tavsiye etmiyorum çöpe atmayı düşünmediğiniz saatleriniz için .
Garson ve MutluFulsen Türker · Okuyan Us Yayınları · 2014134 okunma
Nurşah
Kapağına aldandım da aldım eğlenceli gibi duruyodu beklentiye eğlenmek diyebiliriz.Eğlence olmasa bile amaç ne olursa olsun okunabilecek bir kitap değildi bence .Nasıl olacağını bilmesem de bir de benim açımdan düşünmeni tavsiye ederim :)