Nurşah

Neden bir şeylerin sadece geçip gitmesine izin vermiyor? Neden sadece mutlu olamıyor?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir hata yaparsanız, bunun için yapabileceğiniz tek şey ondan ders çıkarmaktır. Geri kalan her şey boşa zaman kaybıdır
İnsanların onay vermesini önemserseniz onların mahkumu olursunuz.İşinizi yapın ve geri çekilin.Dinginliğe giden yegane yol budur.
Başkasının savaşına girmeyen, merkezinde sağlam durabilen insanı kimse yenemez.
Sen kim olduğuna karar vermediğin zaman senin kim olacağına başkaları karar verir.