Nurşah

Nurşah
@Nursahson
Yanlış insanlar hapiste ve yanlış insanlar dışarıdaydı. Yanlış insanlar güce sahip ve yanlış insanlar güçsüzdü.
Sayfa 220
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Evrende her şey zıtlıklarla var olur. Babam derdi ki, bu kadar iyi olma. Sen bu kadar iyisin diye evrenin bir yerinde birileri o kadar kötü olmak zorunda kalıyor.”
Tüketerek yaşayan her organizma işte böyle tükenerek yaşardı. Ölüyordu gezegen insansılar da her an bu ölümü soluyordu.
...çünkü biri tarafından hissedilen acının diğerlerine ulaşamadığı bir durum vardı. Kopuktu bu insanlar. Birbirlerinden tamamen kopuklardı. Havanın kirli değerlerinden ve bu pis nefesi sürekli bedenlerine çektikleri için sararmış, grileşmiş tenlerinin, gelişmemiş kemiklerinin, eğilmiş omurgalarının halinden belliydi gezegenin öz kaynaklarını tüketerek yaşadıkları.