nur

nur
@Nursbookdiary
Çağların çok gerisinde
Acısız yaşam sevinçsiz; hüzünsüz yaşam neşesizdir. Yaşamak, sevinçli acılar çekmek, Hüzünlü neşeler yaşamaktır.
Sayfa 79·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşamın, sürekli yapacağın hatalardan ve sürekli, bu hataları düzeltme çabalarından oluşacak. -Bu da, hep böyle sürüp gidecek...
Sayfa 74·Kitabı okudu
Yaşamında, en çok yakınlaşma isteği duyacağın kişiler, senden uzaklaşma gereksinimini en çok duyan kişiler olacaklar.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Yaşamında, şunları da yaşayabileceksin: 1) Birisini, ona söyleyecek birşey bulamadığın için, aramak... 2) Birisini, onu artık görmeyeceğini söylemek için, beklemek... 3) Birisini, onu görmemeye dayanamadığın için, terk etmek... Neler yaşamayacaksın ki!..
Sayfa 64·Kitabı okudu
Yaşamında, yürüyüp yürüyüp, bir an durunca, Çevrene bakıp göreceksin ki, yürüyüşüne şu ya da bu Noktada katılmış, bir süre seninle birlikte yürümüş Kişilerden hiçbiri yok yanında
Sayfa 61·Kitabı okudu