REŞAT NURİ GÜNTEKİN bu kitabı okuduktan sonra seni daha erken okumamayışımın üzüntüsüne kapıldım. Kitap beni çok etkiledi. Bütün erkeklere tavsiyemdir okuyun :))
Hiç beğenmedim nerdeyse bitmesi için zorladım ve çoğunlukla sayfa atladım, milena'nın kafka 'ya yazdığı sözler daha edebi gibi geldi bana,ve aralarında ki ilişkinin çok ta büyük olmadığını anladığımdan bir tiksinti duydum böyle aşk mı olur. Ayrıca' tutku' yayınlarını tebrik ediyorum bir kitap hangi yayından alınmazın cevabını vermişler.