İnsanda olsun, toplumda olsun köklü değişikliklerin çok kısa zaman dilimlerinde gerçekleştiğine inanırım. En beklemediğimiz anda hayat, cesaretimizi ve değişim arzumuzu sınsyacak biçimde meydan okur bize. Demek ki ortada hiçbir şey yokmuş gibi davranmanın yararı yoktur. Ya da hazır olmadığımızı söyleyerek mazeret aramanın. Hayat bize meydan okurken beklemez. Hayat geriye bakmaz; bir hafta, alın yazımızı kabul edip etmemeye karar vermemize bol bol yetecek bir zamandır.
Yönetenler iyi olursa mı toplum iyi olur yoksa toplum iyi olursa mı yönetenler iyi olur ?
-Yönetenler toplumun içinden çıktığına göre toplum iyi olursa yönetenler iyi olur.